Монголын Анагаахын Сэтгүүлүүдийн Холбоо (МАСХ)
Эрүүл Мэндийн Шинжлэх Ухаан, 2014, 11(2)(30)
Эм зүйн бакалаврын боловсрол олгох сургалтын хөтөлбөрийг боловсронгуй болгох нь
( Судалгааны өгүүлэл )

Ц. Ариунтуяа, Д.Даваадагва

ЭЗС, ЭМШУИС

 
Абстракт
Монгол улсын эм зүйн боловсролын хөгжил нь нийгмийн тогтолцоотой нягт уялдаатай хөгжиж ирсэн ба зах зээлийн тогтолцоонд шилжсэн 1990 оноос эхлэн эм зүйн шинжлэх ухаан, техник технологийн ололт, амжилтыг сургалтанд тусган, дэлхийн анагаах ухааны боловсролын чиг хандлага, түүний дотроос эм зүйн боловсролын хөгжилтэй хөл нийлүүлэн, олон улсын боловсролын байгууллагуудаас гаргасан зөвлөмж, удирдамжуудыг судлан өөрийн эм зүйн боловсролын хүрээнд хэрэгжүүлсээр ирсэн.
Since 1961, higher education “Pharmacist” 5 -year program to prepare and provide professional pharmaceutical services to the population, disease prevention, quality and safe medicines and health care, the knowledge and skills of pharmacists were trained. Mongolian state has been linked to the development of the social system of education with pharmaceutical and pharmaceutical market since 1990 , the transition from science and technology achievements include training, and global trends in medical education , in particular a pharmaceutical education and development, hand in hand , educational institutions in the recommendations and guidelines have studied its application in pharmaceutical education.
 


Зохиогчийн оруулсан түлхүүр үгс


Нийтлэлийн нээгдсэн тоо: 289
Судлаачдын бусад өгүүлэл
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Дэлхийн Эрүүл Мэндийн Байгууллага, ©  2012.
Вебийг бүтээсэн Слайд ХХК